دانلود آهنگ جدید کامران مولایی و سعید لطفی مانتوی خاکستری [RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js] تغییر لوگو

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی و سعید لطفی مانتوی خاکستری

تبلیغات زیر هدر
محل تبلیغات محل تبلیغات

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی و سعید لطفی مانتوی خاکستری

نویسنده : ، موضوع : تک اهنگ , کامران مولایی , , دو شنبه 21 مهر 1393 , 22:57 ارسال شده , 839 بازدید

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی و سعید لطفی مانتوی خاکستری

 

آهنگ با کیفیت 320

 آهنگ با کیفیت 128

 

متن آهنگ جدید کامران مولاییو سعید لطفی مانتوی خاکستری

آتیش زدی دنیامو از پیشم

با مانتوی خاکستری میری

دل میبری از عاشقی با من

یعنی سراغه دیگری میری

اونی که با من دشمنی داره

هر شب به آغوشه تو مهمونه

اونی که تو دلواپسش هستی از درد من چیزی نمیدونه

ویرونو گریونم پایه تو میمونم

با اینکه میدونم از من گریزونی

ساز موافق باش مثله من عاشق باش

یا مثله سابق باش با هر کی میتونی

ویرونو گریونم پایه تو میمونم با اینکه میدونم از من گریزونی

ساز موافق باش مثله من عاشق باش یا مثله سابق باش با هر کی میتونی

شعر آهنگ جدید کامران مولایی و سعید لطفی مانتوی خاکستری

دیر اومدی تو سرنوشتم حیف دل کندی از عشقم به این زودی

من عاشق چشمایه تو بودم تو عاشق حرفای کی بودی

دل کندی از دنیایه من گفتی داری یه جایه بهتری میری

میبینمت اونروز که از پیشم با مانتوی خاکستری میری

ویرونو گریونم پایه تو میمونم

با اینکه میدونم از من گریزونی

ساز موافق باش مثله من عاشق باش

یا مثله سابق باش با هر کی میتونی

ویرونو گریونم پایه تو میمونم با اینکه میدونم از من گریزونی

ساز موافق باش مثله من عاشق باش یا مثله سابق باش با هر کی میتونی

 

 

 
 

تبلیغات 468 در ادامه مطلب زیر پست محل تبلیغات
درباره نویسنده
آواتار نویسنده

درباره نویسنده :

توضیحی درباره نویسنده سایت

مطالب مرتبط

دانلود آلبوم جدید محسن چاوشی

دانلود آلبوم جدید محسن چاوشی

دانلود اهنگ جدید سعید تاتایی

دانلود اهنگ جدید سعید تاتایی

دانلود اهنگ جدید رضا پیشرو

دانلود اهنگ جدید رضا پیشرو

دانلود جدید اهنگ بهزاد پکس و احمد سلو به نام تو داری میری

دانلود جدید اهنگ بهزاد پکس و احمد سلو به نام تو داری میری

دانلود جدید اهنگ رضا صادقی به ناماحساس رویایی

دانلود جدید اهنگ رضا صادقی به ناماحساس رویایی

دانلود جدید اهنگ The Ways به نام تاوان

دانلود جدید اهنگ The Ways به نام تاوان

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی تهران شلوغه

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی تهران شلوغه

دانلود اهنگ جدیدیاسر بینام به نام کجاشو دیدی

دانلود اهنگ جدیدیاسر بینام به نام کجاشو دیدی

دانلود اهنگ جدیدسهیل صبوحی به نام یک خاطره یک پاییز

دانلود اهنگ جدیدسهیل صبوحی به نام یک خاطره یک پاییز

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی و سعید لطفی مانتوی خاکستری

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی و سعید لطفی مانتوی خاکستری

نمایش کلیه نظرات
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


تمامی حقوق متعلق به همین سایت میباشد و کپی برداری از مطالب با ذکر منبع مجاز میباشد .
طراحی توسط موزیک تم مترجم